استاندار لرستان؛

توجه ویژه به مددجویان تحتت پوشش دستگاه های حمایتی در لرستان  

استاندار لرستان گفت: متاسفانه استان، بنا به هر دلایلی عقب افتادگی عمومی دارد و باید به مددجویان تحت پوشش دستگاه های حمایتی توجه ویژه شود.

به گزارش صرفا از لرستان، ابوطالب شفقت در جلسه بررسی وضعیت اقشار کم بضاعت تحت پوشش نهادهای حمایتی استان اظهار داشت: لرستان دارای ثروت، سرمایه و منابع بیشماری اعم از آب و خاک، محیط جغرافیایی و مردمانی متمدن، مومن، شجاع و وفادار به نظام اسلامی است.

وی افزود: متاسفانه استان، بنا به هر دلایلی عقب افتادگی عمومی دارد و باید به مددجویان تحت پوشش دستگاه های حمایتی توجه ویژه شود.

استاندار لرستان بیان کرد: توجه به نیازمندان و پشتیبانی از آنان در اولویت قرار خواهد داشت بنابراین موظف به رعایت ضوابط هستیم.

شفقت افزود: بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) به عنوان نهادهای انقلابی و حمایتی باید نسبت به سرمایه‌گذاری در مناطق کم برخوردار استان اقدام کنندـ

وی تصریح کرد: در این راستا کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی باید توانمندسازی افراد تحت پوشش را در دستور کار قرار دهند تا سطح برخورداری مردم افزایش یابد و فرصت سرمایه‌گذاری و ثروت سازی در مناطق محروم فراهم شود.