نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد:

مشکلات تیم خیبرخرم آباد را حل کنیم 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: تیم خیبر را یاری کنیم تا تیم بتواند به هدف خود که صعود لیگ برتر است دست پیدا کند.

به گزارش صرفا از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در جریان دیدار با بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال خیبر حرم آباد گفت: لرستان در باب ورزش و رشته‌های مختلف ورزشی از جمله فوتبال، کشتی، دوومی‌دانی و ورزش‌های رزمی سابقه کهنی دارد و قهرمانان پرأفتخاری تقدیم به کشور کرده است.

وی ادامه داد: در بحث فوتبال هم در دوره‌های مختلف افراد با نام و نشان داریم که در سطح فوتبال کشور شناخته شده هستند و چهره ملی محسوب می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بیان کرد: خیبر تیم ریشه دار، با سابقه و شناخته شده‌ایی است که طرفداران زیادی در استان و کشور دارد.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه این تیم در دوره‌های مختلف توان خود را برای موفقیت به کار گرفته است به خصوص در چند سال گذشته افزود: امسال ظرفیت‌های خوبی به کار گرفته شده، بازیکنان خوبی هم بومی و هم بازیکنان از استان‌های دیگر جذب شده، همچنین یک مربی بومی، کار بلد و باتجربه هدایت تیم را بر عهد گرفته است که‌امیدواریم امسال به نتیجه مطلوبی برسد.

وی اضافه کرد: همه ما از مردم گرفته تا مسئولین فرهنگی، اقتصادی و ورزشی موظف هستیم زیر ساخت‌های لازم را فراهم و تیم را یاری کنیم تا تیم بتواند به هدف خود که صعود لیگ برتر است دست پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: کانون هواداران تیم خیبر هم علاوه بر فعالیت‌های ورزشی در بحث‌های فرهنگی و دینی را باید در دستور کار خود قرار دهد، هرچه روحیه دینی و تعصب مثبت همراه ورزشکار باشد در رساندن ورزشکار به نتیجه و هدف بسیار مؤثر است.

وی به کمپ تیم خیبر اشاره کرد و افزود: این کمپ با توجه به تغییرات و تلاش‌های انجام شده در‌شان این تیم نیست و نیاز است همه همراهی کنند از مسئولین مربوطه هم می‌خوایم شرایط لازم را مهیا تا کمپی مناسب و در‌شان این تیم فراهم شود.

حجت الاسلام شاهرخی در پایان بیان داشت: از عبدی مالک تیم، مدیرعامل، مربی کادر فنی و مجموعه تیم خیبر به خاطر زحمات و تلاش‌های انجام شده تشکر می‌کنم، بنده هم وظیفه خود می‌دانم که پیگیری‌های لازم در خصوص حل مشکلات این تیم را انجام دهم.